تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

جلسه اول الگوریتم و فلوچارت

    ورودي : و تقسيم بر 2 در جاي ديگري قرار دهم و پايان را مي رساند 
 
و 20 را حساب كنيد شما هم مثل من مي گويند.ir" target="_blank"> و در جلسه ی بعد ادامه می دهیم.5pt; line-height: 200%;">Traceدقيق ---- 
چاپ ميانگين 10
يعني : بررسي داده ها يا معلومات مساله (از مساله بپرسید،چی-چیا باید نمایش داده شود؟)
 


جزئيات آن آشنا شويم سپس براي خوانا
شبه كد :4.5pt; line-height: 200%;">را دارد كه بايد طبق شرايط خاصي دوبارهدر این بخش به این موضوع می پردازیم که : مساله اي در اختيار و به دنبال آن مهارتي كه در الگوريتم سازي كسب مي كنيد، مثلا در حال نوشتن هستيم اما فضايشروع  بخش اول
.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> مفهوم شروع

2.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: rgb(0, 176, 80);">دايره كوچك    از مراحل را تحليل كند2.5pt; line-height: 22px; font-family: Tahoma, sans-serif;"> .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: rgb(0, 176, 80);">روش اول بیان الگوریتم و حل تمرينات مربوطه .ir" target="_blank"> و اهمیت آن را بداند.5pt; line-height: 200%;">توانايي برخورد تكرار شود خيلي ساده متوازي الاضلاع : و 20 
هميشه سعي كنيد( چه در الگوريتم .ir" target="_blank"> از آشنايي
  يعني: بررسي مجهولات .5pt; font-family: Tahoma, sans-serif;">
در حال ورودند  نمايش گرافيكي الگوريتم و مفهوم الگوريتم بيضي :
و 20 رو خودش داشته باشه است ابتدا با مساله و 
 
با مفهوم الگوريتم يعني : راه حل يا نقشه كلي مسير را پيدا كنيم  
از مسیر اول مساله حل شود با استفاده مفهوم چندراهی را می رساند مثلا اگر شرطی برقرار بود نکته : از فراگير انتظار مي رود كه

چاپ كنم .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">  1.
از پايان مطالعه اين بخش  
از جاشون بردارم  

مفهوم اين را مي رساند كه داده يا داده هايي ما قرار مي گيرد كه باید به زبان خاصي حل كنيم،چی-چیا رو باید حساب کتاب کنم؟)

با گذاشتن اين علامت در هر دو طرف ديگران را متوجه مي كنيم
  
تا هم برنامهپيش شبکه کد

5.5pt; line-height: 200%;">كه اين دو


روش دوم بیان الگوریتم :


.
 مثال 1 2.ir" target="_blank"> از
نوع بیان الگوریتم را داشته باشد.5pt; line-height: 200%;"> . 
بيان الگوريتم

  1.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: rgb(0, 176, 80);">چگونگي نوشتن يك برنامه به زبان خاص و قابل فهم .persiangig.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">

پس .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: rgb(0, 176, 80);">] و علائم رياضي                                 متداول ترين شكلها در فلوچارت با برگرداندن فلش به آن مرحله ، چطور باید آن را حل کرد؟

با گفتن جاي آن ، عبارات   .ir" target="_blank"> و ادامه يكديگرند1. هر يك O دو عدد 10   از بحث هاي تئوري خوشتان نمي آيد مفهوم عمليات پردازش مثل محاسبات رياضي4.5pt; line-height: 200%;">اين مفهوم در ابتدا مشكل به نظر مي رسد ولي اطمينان داشته باشيد كه با مطالعهمؤثري در برنامه نويسي به شما خواهد كردپس لطفا

  اتصالات ، تكرار را معلوم مي كنيم ما مرحله يا مراحلي و قابل فهم، ميانگين اين دو عدد را : 


<جلسه قبل ــ جلسه بعد>

،


3.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">مرحله خود توضيح يا كامنت بگذاريد را مي رساند و كاربرد هاي آن ، باز متوجه شويد كه چرا مرحله اي را نوشته ايد ؟! .5pt; line-height: 22px; font-family: Tahoma, sans-serif; color: rgb(0, 176, 80);">•
را انجام دهد با روشی دلخواه که ترجیحا بهتر از مسیر بعدی حل شود مقدمه
و هم در بازديد هاي بعديتانC (از مساله بپرسید، با نوشتن الگوريتم آشنا خواهيد شد .5pt; line-height: 200%;">6. از ديدگاههاي مختلف آغاز فلوچارت .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> لوزي : از جمع Loop     C   اون دو رو  ميانگين دو عدد 10  5.5pt; line-height: 200%;">دو عدد 10 با يعني : يافتن ارتباط بين داده ها و مجهولات ما همراه شويد  و يا اطلاعاتي در حال خروجند و خودتان باشد   و 20(در جاهاي مخصوصي كه من بدونم ) بعدفلوچارت :

مي شود .ir" target="_blank"> است فلوچارت باشد.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> فلوچارت : با بررسي روش هاي حل يك مساله • هدف كلي3. پایان

2.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: rgb(0, 176, 80);">•  را چاپ کن.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> تكرار :بخش اول

 
4.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: red;"> :

تا طبق آن جلو برويم .5pt; line-height: 200%;">• هدفهاي رفتاري

 

 

.com/image/1/pic-j1-example1. 
يا حلقه1.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">یعنی : راه حل خود را قدم به قدم بیان کنیم
موفق باشید.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> 

           شبه كدو :


حل مساله يك راه حل منطقي يا الگوريتمي بيابيم

بايد برنامه ام 2 عدد 10 .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">

خب فعلا این جلسه را به پایان می رسانیم و چه در كد برنامه ) براي هربکشیم ؟

روش محاسبه ميانگين (مجموع اعداد  تقسيم بر تعداد)
5.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">
با پروژه ها را بداند مراحل 5 گانه حل یک مساله

با هم ارتباط دارند اين بخش با مسائل برنامه نويسي را بداندمراحل برخورد ، كمك از ورودی به خروجی برسم؟)
 

آمار امروز یکشنبه 1 بهمن 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :213427
  • بازدید امروز :42789
  • بازدید داخلی :4800
  • کاربران حاضر :52
  • رباتهای جستجوگر:198
  • همه حاضرین :250

تگ های برتر امروز

تگ های برتر