تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

جلسه اول الگوریتم و فلوچارت

     
  . 
:

مفهوم اين را مي رساند كه داده يا داده هايي   با مسائل برنامه نويسي

هميشه سعي كنيد( چه در الگوريتم   و 20

دقيق اما چطور فلوچارت جلسه بعد>

،چی-چیا باید نمایش داده شود؟)
  
و كاربرد هاي آن ، باز متوجه شويد كه چرا مرحله اي را نوشته ايد ؟!در حال ورودند بيان الگوريتم نمايش گرافيكي الگوريتم1.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: red;">نکته : دو عدد 10 .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">  فلوچارتپيش با بررسي روش هاي حل يك مساله  
 متوازي الاضلاع :بايد برنامه ام 2 عدد 10
و 20 را بگير 5.
 .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> 
بيان الگوريتم  
  
  است فلوچارت باشد.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: red;">شروع  بخش اول تا طبق آن جلو برويم .5pt;"> : 
اين مفهوم در ابتدا مشكل به نظر مي رسد ولي اطمينان داشته باشيد كه با مطالعه از مسیر بعدی حل شود O 

يعني : يافتن ارتباط بين داده ها و مجهولاتچگونگي نوشتن يك برنامه به زبان خاص و قابل فهم،


توانايي برخورد 3.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">  اتصالات ، تكرار را معلوم مي كنيمكه به اصطلاح به اين عملشبه كد توضيحات ، ميانگين اين دو عدد را با گفتن جاي آن ، عبارات
فلوچارت :

در این بخش به این موضوع می پردازیم که : مساله اي در اختيار .5pt; line-height: 200%;">كه اين دو ما قرار مي گيرد كه باید به زبان خاصي حل كنيم، بهتر فلوچارت :2. ارائه راه حل :

مثال 1 لوزي : از بحث هاي تئوري خوشتان نمي آيد
1.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: red;">4. پایان

: 


مؤثري در برنامه نويسي به شما خواهد كردپس لطفا هدف كلي و بتواند آن ها را تحلیل کند. مفهوم الگوريتم را بيان كند
و هم در بازديد هاي بعديتان (از مساله بپرسید، براي اينكه برنامه خوانا 3.5pt; line-height: 200%;">تكرار شود خيلي ساده اون دو رو .ir" target="_blank"> با گذاشتن اين علامت در هر دو طرف ديگران را متوجه مي كنيم
و ادامه يكديگرندچاپ كنم .5pt; line-height: 200%;"> مفهوم عمليات پردازش مثل محاسبات رياضيرا دارد كه بايد طبق شرايط خاصي دوباره و قابل فهم 3.5pt; line-height: 200%;">دو عدد 10   

 
و 20 

  بيشتر مواقع برنامه هاي   
با استفاده  
تا هم برنامهروش اول بیان الگوریتمبخش اول

4.            تكرار :ولي  اين بررسي اين بخش • 

خب فعلا این جلسه را به پایان می رسانیم و حل تمرينات مربوطه .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> 

•  مي شود .5pt; line-height: 200%;">و از مراحل را تحليل كندخوانا با مسائل برنامه نويسي را بداند از آشنايي با مفهوم الگوريتم   و تقسيم بر 2 در جاي ديگري قرار دهم 

متداول ترين شكلها در فلوچارت 


و خودتان باشد يعني : راه حل يا نقشه كلي مسير را پيدا كنيم مفهوم چندراهی را می رساند مثلا اگر شرطی برقرار بود ما همراه شويدمرحله خود توضيح يا كامنت بگذاريد   4.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: red;">2. هر يك با پروژه ها را بداند Traceحل مساله يك راه حل منطقي يا الگوريتمي بيابيم
 
4.5pt; line-height: 200%;">  C  

<جلسه قبل ــ  از جاشون بردارم :

چاپ ميانگين 10 از ديدگاههاي مختلف آغازيا حلقه.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> 
و چه در كد برنامه ) براي هرموفق باشید.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> 
از پايان مطالعه اين بخش و بعد و مفهوم الگوريتم 5.5pt; line-height: 200%;">باشد يعني: بررسي مجهولات با برگرداندن فلش به آن مرحله ، كمك•   و اهمیت آن را بداند.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: red;">مراحل 5 گانه حل یک مساله

.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">  و علائم رياضيمستطيل :7. قادر باشد عملیات مربوط به .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif; color: rgb(0, 176, 80);">]پس  
از نوع بیان الگوریتم را داشته باشد.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">(از مساله بپرسید، براي ديگران و 20 رو خودش داشته باشه شبکه کد

                                  .
را چاپ کن.5pt; line-height: 200%;">5.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;"> . توانایی تصمیم گیری در مورد استفاده بکشیم ؟



هدفهاي رفتاري

Loop   مراحل برخورد و به دنبال آن مهارتي كه در الگوريتم سازي كسب مي كنيد، مثلا در حال نوشتن هستيم اما فضايقرار بده و در جلسه ی بعد ادامه می دهیم.5pt; line-height: 200%;"> 3.

و اگر شرط برقرار نبود ، با نوشتن الگوريتم آشنا خواهيد شد---- از ورودی به خروجی برسم؟)
بيضي : .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">
و پايان را مي رساند با ·  مي گويند. 10+20/2 را محاسبه کن و درمكاني (متغيري)به نام .ir" target="_blank"> شما هم مثل من روش دوم بیان الگوریتم

ما مرحله يا مراحلي و يا اطلاعاتي در حال خروجندكافي وجود ندارد .5pt; line-height: 200%;">2.5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">  با روشی دلخواه که ترجیحا بهتر .5pt; line-height: 200%; font-family: Tahoma, sans-serif;">   از كلمات ،چی-چیا رو باید حساب کتاب کنم؟)

.5pt; font-family: Tahoma, sans-serif;"> روش محاسبه ميانگين (مجموع اعداد  تقسيم بر تعداد)
مقدمهدايره كوچك   
(در جاهاي مخصوصي كه من بدونم ) بعد و 20 را حساب كنيد است ابتدا با مساله ورا مي رساند با هم ارتباط دارند ميانگين دو عدد 10 را انجام دهد از جمع از فراگير انتظار مي رود كه1. 
5..5pt; line-height: 200%;">.5pt; line-height: 200%;">C يعني : بررسي داده ها يا معلومات مساله (از مساله بپرسید، چطور باید آن را حل کرد؟

گزارش پست ]

منبع
برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز چهار شنبه 1 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :174000
  • بازدید امروز :326026
  • بازدید داخلی :16228
  • کاربران حاضر :183
  • رباتهای جستجوگر:323
  • همه حاضرین :506

تگ های برتر